vrijdag 20 september 2013

Zoeken naar klantenservice.

De HEMA aan de Korte Bisschopstraat
Terugkomfactor: zeker / misschien / nooit meer


De Hema is weer open en dat vieren ze met een sigaar uit eigen doos. Thuis blijkt dat suikerbrood-voor-extra-lage-prijs namelijk toch met de gewone prijs op de kassabon te staan. Zucht…

Ik sta dus wederom bij de nieuwe kassa’s. Hier is namelijk ook de klantenservice staat op het grote bord. De rijen zijn lang, maar toch ga ik er staan. Ik wil graag terugkoppelen wat zo’n foutje doet met mijn klantgevoel. Wellicht staat het verkeerd in de computer en heeft nu heel Deventer een sik van die nieuwe Hema, terwijl ze het zo goed bedoelen.

Het is druk met lange rijen. Ik schuifel naar voren en ben dan eindelijk aan de beurt.

“U staat bij de verkeerde kassa, u moet hiernaast zijn.” Aldus de caissière van rij 1
“Oh?”

Verbaasd kijk ik naar het bord boven de identieke kassa’s.
“Nee u moet bij mij zijn. Ik ben de klantenservice” mengt de caissière van rij 2 zich in de kwestie. “Kijk maar op het bord.”

Nogmaals verbaasd kijk ik nogmaals omhoog. Echt duidelijk is anders.

“U moet hier in de rij gaan staan”.

Caissière 2 wijst naar de lange rij voor haar kassa en gaat door met haar werk: ze helpt mensen die na mij gekomen zijn. Ga ik nu echt weer 6 mensen voor laten gaan om de Hema te helpen?

Zoeken naar 'klantenservice'. Zou het werken?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten